Dünya’nın en büyük 7., Avrupa’nın en büyük 3. ANSYS Elite Channel Partnerı Numesys İleri Mühendislik Şirketi’nde “Finans ve Muhasebe Uzmanı” olarak ekibimizde yer alın!
Biz Kimiz
Mühendislik simülasyonlarında dünyada lider olan Ansys yazılımının distribütörlüğü, satış öncesi ve satış sonrası teknik hizmetleri ile tanınan bir mühendislik şirketiyiz. Ayrıca, FEA, CFD, Elektromanyetik, Gömülü Yazılım, Malzeme Teknolojileri, Dijital İkizler ve CAE yazılımları dahil olmak üzere çeşitli yetkinlik alanlarımız ile birlikte çözüm ortaklarımız ile Türkiye’deki mühendislik simülasyonu ve ilgili danışmanlık hizmetlerinde aktif olan en büyük ekosistemin merkezinde yer alıyoruz.
İşimizin doğası gereği teknoloji ile birlikte değişen dünyanın hep bir adım önündeyiz. Önceliklerimizi ve değerlerimizi, insanı merkeze koyarak toplum için değer yaratmak ve dünyaya yarar sağlamak için şekillendiriyoruz. Çeşitlilik ve kapsayıcılık raporumuza buradan ulaşabilirsiniz.
Görev ve Sorumluluklar
Muhasebe;
- Fatura süreçlerinde; faturaların kesilmesi, düzenli olarak muhasebe programına işlenmesi ve aylık kontrolünün yapılması,
- Banka kayıtlarının muhasebe programına kaydedilmesi,
- Mutabakat yapılması,
- Aylık ve 3 aylık dönemlerde cari, banka hesaplarına ait kur değerlemesinin yapılması,
- Banka kredilerinin muhasebe kaydının yapılması,
- Çeklerin muhasebe kaydının yapılması,
- 3 aylık geçici vergi denetimlerine hazırlık yapmak üzere şirketin vergi danışmanı tarafından istenecek bilgi ve belgelerin hazırlanması.
Finans;
- SGK ve vergi ödemelerinin gerçekleştirilmesi,
- Ödeme talimatlarının imza süreçlerinin tamamlanması ve ilgili bankalara tesliminin gerçekleştirilmesi,
- Cari hesaplar ödeme ve tahsilat taleplerinin anlaşmasının yapılması, sözleşme ve prosedür ile uygunluğunun ve faturaları ile kontrolünün gerçekleştirilmesi,
- Çek, senet, tahsilat takibinin ve muhasebe işlemlerinin yapılması,
- Tahsilat için firmalar ile iletişime geçilmesi,
- Günlük olarak banka işlemlerinin Logo Programına kaydının gerçekleştirilmesi,
- Bankadan ödemeler için para çekimi ve banka ekstresi alımı işlemlerinin gerçekleştirmesi (ofisin genel ihtiyaçları için bankadan ödeme emri ve firmanın nakit para ihtiyacı için para çekilmesi),
- Tahsilatların ilgili satış bölümlerine bildirilmesi,
- Firmalarla mutabakat işlemlerinin gerçekleştirilmesi (firmalarla alım satım konusunda karşılıklı karşılaştırma yapılması, belge kontrolünün sağlanması),
- Haftalık ödeme listesinin hazırlanması ve ödemelerinin gerçekleştirilmesi,
- Günlük mali raporların hazırlanması ve yönetim ile paylaşması (Banka Raporu- Tahsilat Raporu- Vadesi Geçen ve Gelmeyen Alacak Raporu – Tahsilat Raporu )
- Aylık mali raporun hazırlanması,
- Periyodik olarak nakit akış planı ve raporlamasının yapılması, nakit akış tablolarının hazırlanması,
- Yıllık bütçe hazırlanması ve gerçekleşme süreçlerinin yönetilmesi.
Aranılan Nitelikler
- Üniversitelerin İşletme, Ekonomi veya Finans bölümlerinden ya da ilgili bölümlerinden mezun,
- Finans ve muhasebe alanında en az 3 yıl deneyim sahibi,
- İyi derecede İngilizce bilen,
- MS Excel ve LOGO programını etkin bir şekilde kullanabilen,
- İleri seviyede raporlama becerisine sahip,
- Ankara’da ikamet eden.
Size Ne Sağlıyoruz
- Özel Sağlık Sigortası
- Evlilik ve Doğum Yardımı
- Hediye Kartları
- Yakıt Yardımı
- Yemek Kartı
- Eğlenceli Kurumsal İletişim Aktiviteleri
- Sağlıklı ve Lezzetli Atıştırmalıklar
- Rahat ve Eğlenceli Çalışma Ortamı
- ANSYS Eğitim Olanakları